AT&T Turner a Xandr spolupracují na zlepšování přesnosti, výkonu a rychlosti dodání pro inzerenty

8 Led

Za pouhých šest měsíců poté, co se ocitli pod jednou střechou společnosti AT & T, WarnerMedia’s Turner a Xandr (firma zabývající se reklamou společnosti AT&T) společně pracují na zlepšování relevantnosti reklamy podporované datovými a obsahovými připojeními.

Co nejvíce relevantní reklama pro spotřebitele patří mezi největší výzvy, kterým dnes průmysl čelí. Turner a Xandr spojují bezkonkurenční soubor aktiv – cenné spotřebitelské údaje a postřehy, pokročilé reklamní schopnosti – to vše ve službách obchodníků, kteří chtějí vidět skutečný dopad a pro zákazníky, kteří chtějí lepší zážitky.

Týmy prodeje společností Turner a Xandr pracují na následujících čtyřech iniciativách, které dnes od firmy Turner obsahují několik vylepšených produktů:

  • Relevantnější reklama mezi značkami Turner’s TV s daty set-top-box od AT & T
  • Použitím datových schopností společnosti Xandr, které podporují důležitější reklamu na digitálních vlastnostech společnosti Turner
  • Rozšíření dosahu značkových příběhů na adresovatelné televizní vysílání
  • Dokázat dopad reklamy

Hewlett Packard Enterprise a L’Oréal Paris se stanou mezi prvními značkami, které využívají této příležitosti.

Komentář slona: zjednodušeně řečeno, firma AT&T pilně pracuje na tom, aby na své nové akvizici Warner Media prodala co nejvíce reklamy. K tomu využije firmu která pro ni reklamy již dělá a má technologie jak tuto reklamu cílit. Vylepšením přesnějšího cílení reklamy se dá předpokládat zvýšení zisků oproti tomu co měl Warner doposud, protože logicky, pokud se reklama dostane k těm správným zákazníkům (které si inzerenti mohou zvolit), zvýší se její efektivita ze které bude profitovat zadavatel reklamy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *