Macy’s, prodeje listopad a prosinec 2018

12 Led

„Měli jsme náš druhý, po sobě následující, pozitivní rok srovnatelného prodeje během svátků a to především v důsledku našich strategických iniciativ: zvýšení přímých prodejů, nižší náklady na nákup a navýšení zisku v obchodě Growth50. Zažili jsme další období dvouciferného růstu v našem digitálním podnikání a pokračování růstu v obchodě Growth50. Sváteční sezóna začala být silná (zejména během Černého pátku a následujícího týdne), později ale v polovině prosince oslabila a nevrátila se k očekávaným výsledkům až do vánoc,“ řekl Jeff Gennette, předseda a výkonný ředitel společnosti Macy’s, Inc.

„V období svátků jsme zaznamenali silný výkon v několika kategoriích (jemné šperky, dámské boty, vůně, šaty, venkovní, aktivní a domácí oblečení). Tento růst prodeje byl z velké části kompenzován nedostatečnou výkonností jiných kategorií (dámské sportovní oblečení, sezónní spací pytle, módní šperky, módní hodinky a kosmetika), dočasný výpadek po požáru v našem distribuční centrum v západní Virginii a podcenění dopadu změn v naší propagační akci před a po vánocích.“

„Přehodnocujeme pokyny, které jsme poskytli v listopadu a pokračujeme v přijetí nezbytných kroků v lednu, abychom zajistili čistou inventarizační pozici při vstupu do fiskálního roku 2019,“ pokračuje Gennette. „Při pohledu zpět na rok 2018 jsme splnili náš cíl vrátit firmu růstu. Naše revidované pokyny přesahují očekávání, která jsme stanovili na počátku fiskálního roku, a očekáváme, že následující čtvrtletí bude pátým po sobě jdoucím pozitivním obdobím při srovnání tržeb. Strategie North Star získává na síle a celá organizace je zapojena a motivována k tomu, aby pokračovala ve zlepšování našich výkonů v roce 2019.“

Listopad / prosinec 2018 – srovnatelné prodeje:

Vlastní: +0,7%
Vlastní a licencované prodeje: +1,1%

http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=84477&p=irol-newsArticle&ID=2382946

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *